Zarządzanie to nie tylko procedury techniczne, ekonomiczne i prawne, ale także, a może przede wszystkim kompetencje psychologiczne i społeczne. Jeśli rozumiesz procesy organizacyjne i ekonomiczne, a przy tym wiesz jak komunikować się z ludźmi, kierować procesami grupowymi , rozpoznawać potencjały swoich pracowników i uruchamiać w nich wewnętrzną motywację i zaangażowanie, zwiększasz swoje szanse na realne i twórcze przywództwo.
Wyobraź sobie, że:
- znasz własny potencjał i styl liderski, potrafisz wykorzystać osobiste zasoby do efektywnego kierowania zespołem i realizacji celów,
- potrafisz skutecznie stosować narzędzia liderskie pomocne w planowaniu i organizacji pracy zespołu, uruchamiania zaangażowania i współdziałania oraz budowania własnego autorytetu,
- trafnie rozpoznajesz kluczowe czynniki organizacyjne i sytuacyjne oddziałujące na efektywność pracy zespołu, wiesz jak je wykorzystać do zwiększenia wydajności zespołu i osiągania założonych celów,
- wiesz jak motywować swoich pracowników do wydajnej i efektywnej współpracy korzystając z ich indywidualnych potencjałów i zasobów,
- kompleksowo patrzysz na swoją rolę liderską oraz rolę twojego zespołu w organizacji dzięki czemu łatwiej dostrzegasz nowe szanse rozwojowe oraz efektywnie wyznaczasz i realizujesz strategiczne cele.
Jak teraz wygląda Twój dzień? Czy podoba Ci się taka zmiana?
Jeśli tak, zapraszamy do udziału w naszych warsztatach i treningach, dzięki którym zmienisz to wyobrażenie w rzeczywistość.
Nasze warsztaty i treningi:
PRZYWÓDZTWO A ZARZĄDZANIE – DWA PROCESY, DWIE ROLE, DWIE STRATEGIE
ZARZĄDZANIE SYTUACYJNE
ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM ROZPROSZONYM
ZARZĄDZANIE ROZWOJEM PRACOWNIKÓW
ZARZĄDZANIE KONFLIKTEM W ZESPOLE
MOTYWOWANIE I WSPIERANIE PRACOWNIKA
ORIENTEERING W ZARZĄDZANIU LUDŹMI – BUDOWANIE AUTORYTETU LIDERA
Jeśli jesteś zainteresowany pełną ofertą programową naszych warsztatów zapraszamy Cię do kontaktu z nami.